Omdat bullets nou eenmaal fijner lezen:
Je bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor collega’s en externe contacten.
Je zorgt voor een fijne werkplek voor alle collega’s op kantoor en een aangename omgeving om gasten in te ontvangen.
Je valt onder de afdeling Bedrijfsvoering en rapporteert aan de Manager Bedrijfsvoering. Je werkt veel samen met de Management Assistent, Emma. Zij is jouw back-up en jij die van haar. Daarnaast heb je dagelijks veel contact met alle andere collega’s in de organisatie. Jij weet precies hoe je ze ondersteunt.
Je bent goed in organiseren en werkt procesmatig.
Zie jij de perfecte match? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Reageer vóór 18 september door je CV en een korte motivatie te uploaden.
Heb je nog vragen over de vacature? Twijfel niet en stel ze gerust! Neem contact op met Emma Bocxe, managementassistent via (0)20 51 21 672 of via emma@soskinderdorpen.nl, of Geertje Laurijssen, HR adviseur via 06-19366339 of via hr@soskinderdorpen.nl
Veiligheid van kinderen en volwassenen is voor SOS Kinderdorpen essentieel. SOS Kinderdorpen accepteert geen enkele vorm van misbruik, fraude of corruptie. Het onderwerp integriteit komt aan bod in het selectieproces. Het overleggen van een recente Verklaring omtrent gedrag en het afnemen van referenties is onderdeel van de procedure. In de referentiecheck gaan we in op het onderwerp integriteit.
SOS Kinderdorpen gelooft in de kracht van familie. Toch groeit maar liefst 1 op de 10 kinderen op zonder ouderlijke zorg of loopt het risico deze te verliezen. We ondersteunen kinderen in hun eigen familie of nemen ze op in een SOS familie als ze niet bij hun eigen familie kunnen opgroeien, zodat ze verzekerd zijn van aandacht, voeding, scholing en liefde. Want met een sterke en liefdevolle familie hebben kinderen een veel grotere kans op een mooie toekomst.
Als onderdeel van de federatie SOS Children’s Villages International zijn we actief in 138 landen en gebieden. En werken we aan de hand van onze kernwaarden: professioneel, samenwerkend, bevlogen en ondernemend.