Officemanager

Solliciteer nu

Office Manager

1 september – SOS Kinderdorpen zoekt een Office Manager (0,8 FTE)

Ben jij de spin in het web die ervoor zorgt dat ons kantoor op rolletjes loopt? Als Office Manager staan de woorden ‘organiseren’ en ‘regelen’ hoog in jouw woordenboek. Van het creëren van een fijne werkplek tot het boeken van werkbezoeken voor collega’s – jij pakt het aan.


Aangezien onze huidige Office Manager de interne overstap heeft gemaakt naar de functie van Communicatieadviseur zijn wij per direct op zoek naar een Office Manager.

Full-time / Part-time · Amsterdam

Jouw takenpakket op een rij

Omdat bullets nou eenmaal fijner lezen:

  • Je bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor collega’s en externe contacten. 

  • Je zorgt voor een fijne werkplek voor alle collega’s op kantoor en een aangename omgeving om gasten in te ontvangen.

  • Je bent het aanspreekpunt voor gebouwbeheer en schoonmaak.
  • Je doet kantoorbestellingen en zorgt dat alle werkplekken tiptop in orde zijn.
  • Je hebt een belangrijke rol in het inwerken van nieuwe medewerkers, waarin jij ze wegwijs maakt op kantoor.
  • Je bent samen met de Manager Bedrijfsvoering verantwoordelijk voor de kantoorautomatisering.
  • Je regelt computers en bijbehorende zaken, zoals informatiebeveiliging en het bewustzijn van collega’s hierover.
  • Je boekt reizen voor collega’s die op werkbezoek naar andere landen gaan.
  • Je draagt bij aan een veilige en gezonde werkomgeving en coördineert de bedrijfshulpverlening. 

En met wie ga je dat dan wel doen?

Je valt onder de afdeling Bedrijfsvoering en rapporteert aan de Manager Bedrijfsvoering. Je werkt veel samen met de Management Assistent, Emma. Zij is jouw back-up en jij die van haar. Daarnaast heb je dagelijks veel contact met alle andere collega’s in de organisatie. Jij weet precies hoe je ze ondersteunt.

Voor ons het belangrijkste: wie ben jij?

  • Je bent goed in organiseren en werkt procesmatig.

  • Je hebt ervaring met RI&E.
  • Je vindt het leuk om problemen van anderen op te lossen, en eigenlijk zoveel mogelijk te voorkomen.
  • Je houdt ervan om samen te werken.
  • Je hebt MBO +/HBO denk/werkniveau en minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt kennis van of affiniteit met IT (kantoorautomatisering). Je vindt het leuk om samen met de IT afdeling (een extern bedrijf) samen te werken om een zo goed mogelijke ondersteuning voor de collega’s te verzorgen.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris van € 2.700,- tot € 3.250,- op basis van een fulltime dienstverband (37,5 uur) - afhankelijk van kennis- en werkervaring.
  • Ja, je las het goed: een fulltime werkweek bij SOS bestaat uit 37,5 uur.
  • Daarnaast heb je wel 35 vakantie- en ADV-dagen (o.b.v. fulltime).
  • Een premievrij pensioen.
  • Duurzaam reizen heeft onze voorkeur. Daarom: een fietsplan en ruime ov-vergoeding.
  • Een budget voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.
  • Een mooi en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam West en de mogelijkheid om hybride te werken.
  • Een organisatie waar we elke dag samen met volle overtuiging voor onze missie gaan: een veilige, sterke familie voor elk kind. En waar gelukkig ook genoeg ruimte is voor wat gezelligheid. 😉

Solliciteer direct!

Zie jij de perfecte match? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Reageer vóór 18 september door je CV en een korte motivatie te uploaden.

Heb je nog vragen over de vacature? Twijfel niet en stel ze gerust! Neem contact op met Emma Bocxe, managementassistent via (0)20 51 21 672 of via emma@soskinderdorpen.nl, of Geertje Laurijssen, HR adviseur via 06-19366339 of via hr@soskinderdorpen.nl

Veiligheid van kinderen en volwassenen is voor SOS Kinderdorpen essentieel. SOS Kinderdorpen accepteert geen enkele vorm van misbruik, fraude of corruptie. Het onderwerp integriteit komt aan bod in het selectieproces. Het overleggen van een recente Verklaring omtrent gedrag en het afnemen van referenties is onderdeel van de procedure. In de referentiecheck gaan we in op het onderwerp integriteit. 

Over SOS Kinderdorpen

SOS Kinderdorpen gelooft in de kracht van familie. Toch groeit maar liefst 1 op de 10 kinderen op zonder ouderlijke zorg of loopt het risico deze te verliezen. We ondersteunen kinderen in hun eigen familie of nemen ze op in een SOS familie als ze niet bij hun eigen familie kunnen opgroeien, zodat ze verzekerd zijn van aandacht, voeding, scholing en liefde. Want met een sterke en liefdevolle familie hebben kinderen een veel grotere kans op een mooie toekomst.

Als onderdeel van de federatie SOS Children’s Villages International zijn we actief in 138 landen en gebieden. En werken we aan de hand van onze kernwaarden: professioneel, samenwerkend, bevlogen en ondernemend.