Office & HR assistent
Als office & HR assistent ben jij de spil van de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten en speelt een cruciale rol in het creëren van een prettige en professionele werkomgeving. Je ondersteunt interne processen en interne evenementen op het gebied van bedrijfsvoering, facilitaire voorzieningen, ICT en operationele HR-taken
Je zorgt voor een fijne werkplek voor alle collega’s op kantoor en een aangename omgeving om gasten in te ontvangen en je bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt.
Je zorgt voor een veilige, gezonde en schone werkomgeving. Als preventiemedewerker coördineer je samen met HR de bedrijfshulpverlening (BHV) .
Geen dag is hetzelfde, het ene moment coördineer je praktische en facilitaire zaken, het andere moment organiseer je interne evenementen.
Je ondersteunt HR bij de hele employee journey door het coördineren van on- en off boarding. Je maakt collega’s wegwijs op kantoor en regelt alles wat nodig is voor een soepele start tot aan het uitzwaaimoment.
Je regelt laptops en bijbehorende zaken voor collega’s en schakelt met onze externe ICT leverancier bij klachten als onze collega’s er zelf niet uitkomen.
Samen met de Manager Bedrijfsvoering en de externe ICT-afdeling werk je aan verbeteringen in onze digitale omgeving. Je bent de aanjager van digitale innovatie binnen de organisatie.
Je valt onder de afdeling Bedrijfsvoering en rapporteert aan de Manager Bedrijfsvoering. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit 9 teamleden is verantwoordelijk voor de gebieden Finance & Control, Project Control, HR, Kwaliteit & Compliance en Office Management. Dit hechte professionele team werkt zelfstandig en voelt zich sterk verbonden met de missie
Je werkt veel samen met de Management Assistent, Emma. Zij is jouw back-up en jij die van haar. Daarnaast heb je dagelijks veel contact met de HR adviseur en alle andere collega’s in de organisatie. Jij weet precies hoe je ze ondersteunt.
Je bent goed in organiseren en prioriteren, ook als er drie collega’s tegelijkertijd aan je bureau staan.
Je werkt zorgvuldig, jij bewaart het overzicht in een dynamische omgeving, met oog voor detail.” You get things done”;
Je vindt het leuk om problemen van anderen op te lossen, en eigenlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Je hebt een oplossingsgerichte en flexibele mindset.
Je hebt kennis van of affiniteit met IT en digitale tools. Het Microsoft Office 365 pakket kent voor jou geen geheimen Je maakt je nieuwe systemen snel eigen en weet anderen hierin te enthousiasmeren.
Je hebt ervaring met HR processen, HR systemen en BHV.
Je hebt HBO denk/werkniveau en minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
Je hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands en Engels.
Een goed salaris van € 3.000,- tot € 3.500,- op basis van een fulltime dienstverband (37,5 uur) - afhankelijk van kennis- en werkervaring
Ja, je las het goed: een fulltime werkweek bij SOS bestaat uit 37,5 uur
Daarnaast heb je wel 35 vakantie- en ADV-dagen (o.b.v. fulltime)
Een premievrij pensioen
Duurzaam reizen heeft onze voorkeur. Daarom: een fietsplan en ruime ov-vergoeding
Een budget voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding
Een mooi en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam West en de mogelijkheid om hybride te werken
Een organisatie waar we elke dag samen met volle overtuiging voor onze missie gaan: een veilige, sterke familie voor elk kind. En waar gelukkig ook genoeg ruimte is voor wat gezelligheid. 😉
Zie jij de perfecte match? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Reageer vóór 14 maart. Upload je CV en een korte motivatie via ons online sollicitatieformulier.
Heb je nog vragen over de vacature? Twijfel niet en stel ze gerust! Neem contact op met Ingrid, manager Bedrijfsvoering via 020-5121674 of via ingrid@soskinderdorpen.nl of Geertje, HR adviseur via 020 5121674 of via hr@soskinderdorpen.nl
Veiligheid van kinderen en volwassenen is voor SOS Kinderdorpen essentieel. SOS Kinderdorpen accepteert geen enkele vorm van misbruik, fraude of corruptie. Het onderwerp integriteit komt aan bod in het selectieproces. Het overleggen van een recente Verklaring omtrent gedrag en het afnemen van referenties is onderdeel van de procedure. In de referentie-check gaan we in op het onderwerp integriteit.