FINANCIEEL MEDEWERKER

Solliciteer nu

FINANCIEEL MEDEWERKER

22,5 - 30 uur per week

Als specialist op het gebied van financiële administratie denk jij vooral in oplossingen. Iedere donatie wordt met veel zorgvuldigheid door jou verwerkt. En dat terwijl jij je inzet voor een mooiere toekomst voor kinderen en hun families. Wereldwijd.  

Part-time · Amsterdam

Jouw takenpakket op een rij

  • Je verwerkt donaties in ons CRM-systeem en in de boekhouding.
  • Je voert incasso’s uit.
  • Je verwerkt bankmutaties.
  • Je verwerkt nalatenschappen.
  • Je maakt maandelijkse rapportages over de inkomstenontwikkeling.
  • Je bent de back-up voor je collega die onder andere verantwoordelijk is voor het inkoopproces.

En met wie ga je dat dan wel doen?

Je wordt onderdeel van het team Financiën dat uit drie personen bestaat. Wij maken deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering, onder leiding van manager Yvonne. Samen met je collega’s zorg je voor een consistente vastlegging van de financiële gegevens, zodat we op een transparante wijze zowel intern als extern kunnen rapporteren, en sturen waar nodig. Je rapporteert rechtstreeks aan de Controller.

Voor ons het belangrijkste: wie ben jij?

  • Je hebt MBO/HBO-werk- en denkniveau (bij voorkeur een bedrijfseconomische achtergrond).
  • Je hebt minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je bent excellent in Excel.
  • Je hebt ervaring met Exact Online en CRM-systemen.
  • Je kunt je collega’s advies geven waar nodig en hebt een kritisch opbouwende houding.
  • Je vindt het belangrijk dat elk kind en elke jongere opgroeit in een sterke familie en een veilige omgeving.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris van € 2.700,- tot maximaal € 3.250,- op basis van een fulltime dienstverband (37,5 uur) - afhankelijk van kennis- en werkervaring
  • Ja, je las het goed: een fulltime werkweek bij SOS bestaat uit 37,5 uur
  • Daarnaast heb je wel 35 vakantie- en ADV-dagen (o.b.v. fulltime)
  • Een jaarcontract, dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd
  • Een premievrij pensioen
  • Duurzaam reizen heeft onze voorkeur. Daarom: een fietsplan en ruime ov-vergoeding
  • Een budget voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding
  • Een mooi en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam West en de mogelijkheid om hybride te werken
  • Een organisatie waar we elke dag samen met volle overtuiging voor onze missie gaan: een veilige, sterke familie voor elk kind. En waar gelukkig ook genoeg ruimte is voor wat gezelligheid. 😉

Solliciteer direct!

Zie jij de perfecte match? Wacht dan niet langer en solliciteer direct! Reageer vóór 23 mei. Upload je CV en een korte motivatie via ons online sollicitatieformulier.

Heb je nog vragen over de vacature? Twijfel niet en stel ze gerust! Neem contact op met Polina Djateva (Controller) via 020 303 2512 of polina@soskinderdorpen.nl.

Veiligheid van kinderen en volwassenen is voor SOS Kinderdorpen essentieel. SOS Kinderdorpen accepteert geen enkele vorm van misbruik, fraude of corruptie. Het onderwerp integriteit komt aan bod in het selectieproces. Het overleggen van een recente Verklaring omtrent gedrag en het afnemen van referenties is onderdeel van de procedure. In de referentiecheck gaan we in op het onderwerp integriteit. 

Over SOS Kinderdorpen

SOS Nederland is aangesloten bij de internationale federatie SOS Children’s Villages, actief in 138 landen waarbij familiezorg centraal staat. SOS Kinderdorpen gelooft dat elk kind moet kunnen opgroeien in een liefdevolle en veilige omgeving. SOS Kinderdorpen gelooft in de kracht van familie.

Wereldwijd groeit 1 op de 10 kinderen op in een onveilige situatie of staat er alleen voor. Voor deze kinderen zet SOS Kinderdorpen zich structureel in. We steunen en versterken families. Ook in crisissituaties. Zo kunnen zij de zorg voor hun kinderen blijven dragen en wordt voorkomen dat de familie uiteenvalt. Kinderen zonder familie of in een onveilige thuissituatie geven we een nieuw thuis binnen een SOS familie. Zodat zij op kunnen groeien tot zelfstandige volwassenen.

Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaarden: professioneel, samenwerkend, bevlogen en ondernemend.